Tomáš Chmelař

Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.

Opuštěný a chátrající skanzen

Každý víkend hledám nové dobrodružství. O skanzenu bych normálně nepsal, protože skanzenování nepovažuji za dobrodružnou činnost, ale občas nějaké místo překvapí. A toto místo překvapilo hned třikrát !!!

13.8.2014 v 15:12 | Karma: 18,77 | Přečteno: 2483x | Diskuse| Cestování

Tomáš Chmelař

Tip na výlet: Raná a okolí

Když si plánujeme víkendový výlet s rodinou, chceme se někam podívat, něco nového se dozvědět, ale také si odpočinout. V našem plánu by tedy mělo být místo, kde se děti mohou vyřádit. Raná je místo pro děti i dospělé.

2.6.2014 v 14:14 | Karma: 22,19 | Přečteno: 2350x | Diskuse| Cestování

Tomáš Chmelař

Setkání s tajemnou Jane, ženou Tarzanovou.

v srdci Amazonského pralesa, na sever od Manaus, leží tajemná a málo probádaná oblast jezer a vodopádů s malým městečkem Presidente Figueiredo. Právě zde se mi poštěstilo blízké setkání s legendární ženou samotného Tarzana. Její jméno by mělo být Jane ....

26.2.2014 v 14:39 | Karma: 13,62 | Přečteno: 1232x | Diskuse| Cestování

Tomáš Chmelař

Cestování: tip na výlet, Liberec a okolí

Vymyslet místo kam jet na výlet není zase tak složité. Ale pokud chcete trochu dobrodružnější výlet a nestrávit celý den tím, že hledáte čím by jste ještě u toho hradu zabili čas, tak tady je jeden tip na spoustu aktivit na jednom místě.

18.1.2014 v 15:25 | Karma: 9,83 | Přečteno: 1356x | Diskuse| Cestování

Tomáš Chmelař

Jak mě zatkli při pokusu o dosažení nejjižnějšího místa Evropy

Dnes nebudu povídat o nejkrásnějších místech naší Země, ale o docela obyčejném nejjižněji položeném místě našeho kontinentu. Jsme v Tarifě, nudném přímořském městečku. Měl jsem však 4 důvody toto místo navštívit a samozřejmě se to neobešlo bez nedorozuměních...

17.1.2014 v 14:45 | Karma: 15,56 | Přečteno: 1336x | Diskuse| Cestování

Tomáš Chmelař

Blízké setkání s britskou královnou

Ne mnoha lidem se poštěstí dostat se na půl metru od britské královny. Já tomu štěstí nepřisuzuji, politiku nesleduji, ale spousta lidí říká, že příběh je zajímavý, tak tady je.

3.1.2014 v 15:00 | Karma: 12,91 | Přečteno: 890x | Diskuse| Společnost

Cestování: jiné divy světa, Sagrada Familia

Po Evropě nemáme moc míst, kde by nám mohla spadnout čelist dolů při vyřknutí zvučného ,,ty vo..le". Není jich moc, ale jsou tu! V minulých dílech mého putování jsme museli cestovat na jiné kontinenty, dnes ale zůstaneme na tom našem. Jedeme do Španělska.,

21.12.2013 v 8:00 | Karma: 34,19 | Přečteno: 3822x | Diskuse| Cestování

Cestování: jiné divy světa, Mangapwani

Podivný název skrývá na pohled obyčejnou jeskyni nazvanou ,, Otrockou" či ,, Korálovou" . Hluboko uvnitř jeskynního komplexu však čeká nečekané překvapení...

3.12.2013 v 15:15 | Karma: 14,19 | Přečteno: 662x | Diskuse| Cestování

Cestování: Jiné divy světa, Presidente Figueiredo

Při dalším putování po neuvěřitelně krásných místech se podíváme až za daleký oceán. Další destinace je sice ukryta v srdci Amazonského pralesa, ale na druhou stranu je velice lehce přístupná. Vítejte v oblasti protkané jeskynními systémy a vodopády, ukrytých hluboko v pralese.

28.11.2013 v 15:30 | Karma: 11,10 | Přečteno: 360x | Diskuse| Cestování

Cestování: Jiné divy světa, Le Mont-Saint-Michel

Již na dvacet kilometrů daleko si každý všimne monumentu vystupujícího z moře jako nějaké vesmírné rakety či pohádkového zámku, který tu byl zapomenut hollywoodskými filmaři z dalšího pokračování Pána Prstenů. Pohled na špičatou stavbu Mont Saint Michel je nejen neuvěřitelný, ale v Evropě se s něčím takovým nikde jinde nesetkáte. Nebo myslíte že ještě jinde existuje žulový přílivový ostrov, stoupavě obestavěný městem a gotickým klášterem na samém vršku, kde dodnes žijí mniši? Je to doslova trn v moři, obklopený tekutými písky, přílivem tak rychlým, že dožene i běžícího koně, a pobřeží kolem je tak ploché a zelené, že stovky pasoucích se ovcí je už jen další dílek do téhle pohádkové skládačky.