Tomáš Chmelař

Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.

Tomáš Chmelař

Truxa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 16

Příběhy, které se staly spoustě z nás, ale jen málokdo je sepíše. Sepsáno puberťáky střední školy a neupraveno! Dnes začneme přepisem z diktafonu :)

3.2.2016 v 15:00 | Karma: 8,10 | Přečteno: 707x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

TruXa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 15

Dříve byly tábory bezesporu adrenalinovější a zábavnější než jsou dnes. Všechny ty nařízení kazí celý dojem a smysl táborů. Pojďme se podívat do roku 1999 na jeden tábor ,,postaru" , kde klukoviny a holkoviny stále měly své místo.

6.1.2016 v 16:15 | Karma: 9,88 | Přečteno: 277x | Diskuse| Letní povídka

Tomáš Chmelař

TruXa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 14

Již 14. příběh v pořadí ze života studentů, napsaný studenty, ve věku 17 let. Pro ty co příběhy komentují jako trapné, tak upozorňuji, že již nejspíš nejsou studenty. Myslím, že je si hezké zavzpomínat, jak mladé hlavy fungují jinak než ty naše dnes :)

6.12.2014 v 7:13 | Karma: 6,31 | Přečteno: 304x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

TruXa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 13

Krátký příběh z prostředí studentského života. Opět podotýkám, příběhy jsou psané 17tiletým puberťákem ovlivněným mluvou a myšlením střední školy. Někdy je to až trapně napsané, ale měnit na tom nic nechci, to by tomu ubralo na ... kouzlu?

3.8.2014 v 17:23 | Karma: 5,23 | Přečteno: 364x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

Bezplatné linky pro pobavení studentů

Lidé na určitých bezplatných linkách se musejí setkávat denně s hlupáky, kteří se baví tím, že chtějí nesmysly. Těmi hlupáky se většinou stávají studenti a studentským životem si prochází většina z vás. Za nás frčely linky autobazarů a poptávaly se stěrače pro ponorky či dodávky pro teroristy....

23.2.2014 v 7:11 | Karma: 10,51 | Přečteno: 1292x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

TruXa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 11

JAK TOM PRODÁVAL BRUSLE. Tato amatérsky napsaná kniha je stvořena studenty druhého až čtvrtého ročníku a podle toho taky vypadá. Pokud neradi čtete krátké humorné příběhy, tímto článkem se raději nezabývejte :)

8.2.2014 v 8:42 | Karma: 4,76 | Přečteno: 222x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

TruXa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 11.

Jedenáctá kapitola pojednává o tom jak nás Tom zbavil tak potřebného osvětlení. Opět podotýkám, příběhy jsou psané 17tiletým puberťákem ovlivněným mluvou a myšlením střední školy. Někdy je to až trapně napsané, ale měnit na tom nic nechci, to by tomu ubralo na ... kouzlu?

21.1.2014 v 14:45 | Karma: 5,22 | Přečteno: 361x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

TruXa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 10.

Dnes je to myšmaš krátkých příběhů. Krátký příběh z prostředí studentského života. Opět podotýkám, příběhy jsou psané 17tiletým puberťákem ovlivněným mluvou a myšlením střední školy. Někdy je to až trapně napsané, ale měnit na tom nic nechci, to by tomu ubralo na ... kouzlu?

7.1.2014 v 15:00 | Karma: 7,47 | Přečteno: 478x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

TruXa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 9.

Krátký příběh z prostředí studentského života. Opět podotýkám, příběhy jsou psané 17tiletým puberťákem ovlivněným mluvou a myšlením střední školy. Někdy je to až trapně napsané, ale měnit na tom nic nechci, to by tomu ubralo na ... kouzlu? Dnešní příběh je z prostředí Zoologické zahrady.

31.12.2013 v 18:25 | Karma: 5,30 | Přečteno: 399x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

TruXa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 8.

Krátký příběh z prostředí studentského života. Opět podotýkám, příběhy jsou psané 17tiletým puberťákem ovlivněným mluvou a myšlením střední školy. Někdy je to až trapně napsané, ale měnit na tom nic nechci, to by tomu ubralo na ... kouzlu?

23.12.2013 v 7:00 | Karma: 5,61 | Přečteno: 348x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

TruXa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 7.

V další kapitole tohoto pubertálního výkonu se vracíme ze střední školy do Truxova dětství. Co takový pětiletý cvalda mohl asi provádět...

7.12.2013 v 9:00 | Karma: 5,58 | Přečteno: 337x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

Truxa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 6.

Již v šesté kapitole tohohle pubertálního výkonu se hlavně podíváme na záznamy z našeho školního diktafonu a také na příběh se slzným plynem...

4.12.2013 v 19:15 | Karma: 5,43 | Přečteno: 283x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

Truxa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 5.

Vědecké pojetí příběhu pokračuje. Od Znojemských okurek se přesouváme k mňam bagetě a popsání její vůně. Opět podotýkám, příběhy jsem psal když mi bylo o deset let méně a byl jsem velmi ovlivněn mluvou a myšlením střední školy. Někdy je to až trapně napsané, ale měnit na tom nic nechci, to by tomu ubralo na ... kouzlu?

21.11.2013 v 20:15 | Karma: 6,06 | Přečteno: 236x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

Truxa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 4.

Truxův život nebyl jen o škole, ale mimo ní perlil také. Vrátíme se do jeho 13. roku života. Opět podotýkám, příběhy jsem psal když mi bylo o deset let méně a byl jsem velmi ovlivněn mluvou a myšlením střední školy. Někdy je to až trapně napsané, ale měnit na tom nic nechci, to by tomu ubralo na ... kouzlu?

19.11.2013 v 15:30 | Karma: 5,02 | Přečteno: 286x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

Truxa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 3.

Dnes je to spíše nudnější a vědecké zachycení rozkladu Znojemských okurek. Opět podotýkám, příběhy jsem psal když mi bylo o deset let méně a byl jsem velmi ovlivněn mluvou a myšlením střední školy. Někdy je to až trapně napsané, ale měnit na tom nic nechci, to by tomu ubralo na ... kouzlu?

18.11.2013 v 15:34 | Karma: 5,94 | Přečteno: 315x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

Truxa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 2.

Dnes krátký, z místa kam musíme všichni. Přemýšlel jsem že bych neměl dávat na blog všechny příběhy či, že bych je měl přepsat, ale nakonec jsem se rozhodl dát vše tak jak to bylo napsáno puberťáky. Podotýkám, příběhy jsem psal když mi bylo o deset let méně a byl jsem velmi ovlivněn mluvou a myšlením střední školy. Někdy je to až trapně napsané, ale měnit na tom nic nechci, to by tomu ubralo na ... kouzlu?

17.11.2013 v 19:00 | Karma: 6,25 | Přečteno: 288x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

Truxa aneb příběhy ze školních lavic - kapitola 1.

Krátký příběh z prostředí občanské výchovy. Opět podotýkám, příběhy jsem psal když mi bylo o deset let méně a byl jsem velmi ovlivněn mluvou a myšlením střední školy. Někdy je to až trapně napsané, ale měnit na tom nic nechci, to by tomu ubralo na ... kouzlu?

17.11.2013 v 10:38 | Karma: 7,03 | Přečteno: 445x | Diskuse| Poezie a próza

Tomáš Chmelař

Truxa aneb příběhy ze školních lavic - úvod

Humoristická kniha ze studentského prostředí. Příběhy, které se staly spoustě z nás, jen málokdo je sepíše. Bylo by hezké dát dohromady Studentskou bibli, což by byla sbírka spousty sranda příběhů od spousty lidí.

16.11.2013 v 18:28 | Karma: 7,31 | Přečteno: 688x | Diskuse| Poezie a próza