Tomáš Chmelař

Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.

Tomáš Chmelař

Politické harašení: Každému plat 25 000

Zamyslel jsem se, kolik peněz bych musel vydělávat, abych si mohl koupit po čem toužím a abych mohl žít bezstarostný život. Budete se divit, ale ohromná suma to není. 25 tisíc čistého měsíčně a byl bych král. Bohužel i přes poměrně malou částku jsou většina lidí v Čechách jen ti poddaní. Králové bychom však mohli být všichni!!!

20.1.2014 v 16:00 | Karma: 19,46 | Přečteno: 1400x | Diskuse| Politika