Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Villeroy & Boch 25 000.-

0 0
možnosti
MS

Ty mísy s malým otvorem jsou určeny tam, kde se hodně šetří vodou. Pro spláchnutí obsahu mísy stačí mnohem menší množství vody a funguje to spolehlivěji, než u mís se širokým spodním otvorem, kde se kolikrát nepodaří vystrnadit zmetka hned na první spláchnutí. :-)

2 0
možnosti
Foto

tak to je zajímavá informace. to mě nenapadloR^

0 0
možnosti
JP

J96i30ř67í 10P31l51í73v55a

21. 12. 2014 9:07

Mám kadibudku. Šetří vodu, nezamrzá. Nezávislost, když v dědině neteče voda. V zimě se to dá vydržet.

3 0
možnosti
MS

Tak ono je taky obrovská výhoda nemít pračku, lednici a televizor. Nezávislost, když v dědině nejde elektrický proud. :-)

1 0
možnosti
Foto

;-DR^  Tak vidíte, nakonec je nejlepší ta kadibudka - a tohle myslím smrtelně vážně. Měli jsme doma na zahradě taky takovou, vzpomínám si ale, že pro mě jako malé dítě byla ta díra příliš velká a musela jsem si dávat velký pozor, abych do ní nespadla!

1 0
možnosti
Foto

Dobrý... jen malou připomínku.

Slovo "haisel" je z jiddiš.

1 0
možnosti
JR

J71a67r87a 75R22a37n20k

21. 12. 2014 8:18

R^ mam prosmejdene zachody po celem svete, nejlepsi jsou v Japonsku:-)R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.