Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J29a63r80a 80R74a62n19k

25. 12. 2014 23:20

R^Jste perfekcionist - to je videt z fotografii. Stavela jsem dum pred 9 lety, i kdyz v Kanade je to rychlejsi, nestavi se z cihel, ale mam podobne zabery, kazdy den jsem sledovala, co noveho vyrostlo:-)

1 0
možnosti
Foto

děkuji. jednou se u vás stavím na kafe :-)

0 0
možnosti
AJŘ

Mít firmu na střešní okna a psát mi člověk s vaší znalostí pravopisu, usoudím, že to dement, který si nezaslouží než ošklubat:-).

0 1
možnosti
JB
MW

Nepochopil jsem smysl tohoto článku. Mám praxi na střechách 19 let a jenom z fotografií jsem objevil spoustu vážných chyb které se určitě časem projeví. Doufám že ostatní budou mít dost rozumu aby se nepouštěli do tohoto amatérského dobrodružství. K těm chybám: chybí vám nad oknem odvodnovací žlábek folie , který by kondenzační vodu odvedl do vedlejšího pole mezi krokve. Voda narazí nad okno a tam zůstane. Dále parozábrana chybí na prostředním sloupku, který časem může uhnít, neviděl jsem ani lepící pásku SP1 na ukončení parozábrany k oknu atd. Dle poslední fotky a oplechování komínu kdy komín je olepen něčím neurčitým (má být oplechován) vidím že si vše rád děláte sám nebo že najímáte ty nejlevnější firmy (nejlépe aby pracovali za 100,-Kč/hod) Takto zhotovené střechy a okna každý rok opravujeme a stojí to majitele nemalé částky

1 1
možnosti
LS

V článku je o žlábku zmínka v tom smyslu, že na fotkách chybí a že je důležitý. Také jsem ho hledal už od začátku. S tou parozábranou na prostředním sloupku souhlasím, také mne trochu zarazila skladba té střechy, přišlo mi, že místo laté vidím prkna, takže je otázka jak velkou nosnost ta střecha bude mít.

Co se týče vaší praxe na střechách a podivu nad "olepením komína něčím neurčitým" ... no, jestli tam "musí" být oplechování nevím, nejsem řemeslník, ale tyto materiály se v poslední době používají a osobně (tzn. laicky) mi přijdou docela dobré, jsou sice drahé, ale dobře se s nimi pracuje (viděl jsem je používat i řemeslníky s dlouhou praxí na střechách).

2 0
možnosti
AT

Pěkný popis, pro spoustu kutilů užitečný. Také si spoustu věcí na baráku tvořím sám.

Jen jsem se musel pousmát větě, "že byste nemohl být majitelem firmy a dívat se zaměstnancům do očí ". Jako poctivý a uznalý majitel firmy byste je přece královsky odměňoval, ne ? ;-)

1 0
možnosti
Foto

no samozřejmě že ano. spousta lidí se mým názorům směje, ale proč ne? podnikám ve finančním poradenství a tuto filozofii aplikuji na své klienty. vracím jím peníze , které jim banky a pojištovny seberou. a funguje to . nemusím přeci na lidech vydělávat statisíce. na to nemám náturu. Mohu se tak s nimi setkávat stále a stále a nemusím se za svou práci stydět !

0 0
možnosti
DM

pěkné, pěkné :) Jen jsem si při těch fotkách vzpomněla - sádrokarton + trámy není dobrá kombinace - trámy pracují, střecha pracuje a během roku se to všecko milimetrově hýbe, ale to stačí k tomu, že sádrokarton praská :/ (zkušenost po dvou letech) . Jinak přeji dál takové kutilské nadšení a radost s vlastnoruční práce (rozumím tomu moc dobře :D)

0 0
možnosti
Foto

tak to máte pravdu. Já jsem tuto část už moc nerozebíral, jen jsem tam dal fotky, ale sádrokarton je na kovových lištách. Ale je pravda že né všude. nicméně jsem všechny spoje zatmelil pružným tmelem, překytoval, vybrousil a prasklo to zatím na jednom místě (tak nějak jsem počítal že se v nějakém spoji ještě prasklina objeví) a tu jsem znova přejel kytem. takže momentálně není žádná prasklina. děkuji za reakci

1 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.