Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J19a22n60a 79M65a82j56o40v97á

13. 6. 2015 21:30

Vítejte zpět :-)

0 0
možnosti

ahoj všichni kdo čtete mé články. Po 4 měsíce jsem se odmlčel a nebylo to jen z mého zapříčinění. Spoustu práce sice mám, ale přestal mi na nějakou chvíli fungovat PC potom jsem se na novém nemohl připojit k účtu a potom změnili program na psaní článků a opět mi to nešlo. a jsou tu 4 měsíce :)  První článek je jen rychle napsaný, ale další budou zajímavější. plánuji 1 týdně.

0 0
možnosti

J83a91r40a 93R68a21n93k

10. 6. 2015 17:06

Konecne! Uz jsem myslela, ze je dorenovovano:-)R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.