Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zvnějšku moc hezké, i ta zahrádka. R^

Zevnitř, sorry, jsem dost rozpačitá. Provedení hezké, ale jestli je to také praktické, to je jiná otázka.

Moc se mi ale líbí ten "lustr". Asi tu myšlenku okopíruju. R^

0 0
možnosti

J34a24r76a 70R30a55n69k

6. 1. 2016 20:24

Zacinaji, az tam budou koberce, obrazy a knihy.....vse bude jine:-)

0 0
možnosti
Foto

Slovo snijete mě praštilo do očí...mohl byste ho opravit na sníte?;-)

0 0
možnosti

Domek z venkovního pohledu je hezký, zajímavé vstupní dveře a roztomilé u nich udělána zahrádka.Vnitřek nevím, je toho tam všude nějak na můj vkus moc a hlavně s tak velkým pozemkem bych si před důchodem postavila přízemní domek. Ze svého okolí už vím, že ne každý ve stáří zvládá schody.

0 0
možnosti

J82a39r79a 39R93a28n10k

6. 1. 2016 18:12

Interior je moderni, temer jako apartman, chce to jeste nejake "umeni" a

bude vypadat zabydlene. Napad se sloupem by si mel nechat patentovat a zaveseny "lustr" je skvely napadR^

1 0
možnosti
Foto

Jak často totálně uklízíte a desinfikujete celý dům, abyste v něm mohli bydlet? Příšerné!

0 0
možnosti

J95a41r46a 33R73a97n83k

6. 1. 2016 18:14

Ja mam neco podobneho v polovicni velikosti, tady mereno 1.100 ctverenych stop, mladi dnes stavi i polovicni toho meho, jde o zvyk:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.