Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MZ

Jde vidět, že jste toho dosti procestoval. Jen úplně nechápu, na co konkrétně si stěžujete. To, že si vybírají "menší" ryby rozhodně správně není. Souhlas. Ale pokud někdo porušuje zákon, tak si nemyslím, že by měl vždy odejít bez trestu, protože s česká (no jedna naše kultura má v tom opravdovou extra praxi) mentalita je taková, že dokud nedostane na zadek, tak to bude opakovat.

0 1
možnosti
Foto

když někdo zapomene rozsvítit světla, tak se nezlobte, to pro mne porušování zákona není. dokonce ani když si zapomenete řidičák. oni si to mohou ověřit v autě. zapomínat je lidské. to mi na těch našich vadí. nestarají se o dopravu, ale o to kdo kde zapomene nějakou blbbost a to pokutují stokorunou

5 0
možnosti
PG

naprostá shoda zkušeností s anglickou policií - téměř vždy klidná domluva, mnohdy s úsměvem "no, vy nejste zdejší, tak to asi nevíte", u německé policie jak kdy - od kamarádské rady až po naprostou buzeraci spojenou s vyskládáním celého obsahu kufru na asfalt dálničního odpočivadla, Francie podobné - od přátelského úsměvu na "venkově" až po podrážděné a přemrštěné napomínání za maličkosti ve větších městech. USA - katastrofa - jeden "škaredý pohled" a jste rádi, že vůbec odjedete (ale pravdou je, že se tak chovají ke všem) ... a Policie ČR? Čerstvá zkušenost ze zlínských ulic s novou "hračkou" (policejní Passat) - najíždění do "kufru, snaha "roztlačit", přejíždění z pruhu do pruhu BEZ směrových ukazatelů, "schovávání se" v pomalu jedoucí koloně .... bez komentáře :-/

4 0
možnosti
SH

Takže policajti jsou schovaní v pomalu jedoucí koloně? ;-D Tak to je tedy vrchol jejich drzosti a arogance. Ty vuvuzelo.

1 3
možnosti
AB

Nejhorší ze všecho jsou mladí měšťáci z vesnice, kteří se snaží okolí dokázat, že jsou ještě blbější, než vypadají. Mám s nimi i veselou příhodu. Vraceli jsme se před asi dvěma roky z natáčení Soukromých pastí dodávkou Novy. Půl třetí v noci, únor a my promrzlí a utahaní jako koťata. V Praze na Průmyslové najednou dvě policejní vozidla hrající si zřejmě z nudy na Kobru11. Zastavili nás bez zjevného důvodu a začali kontrolovat řidiče. Já seděl vepředu a otrávenej, protože už jsem chtěl být v posteli jsem prohodil: "A jéje. Otravovat a prudit." Do policajta jako když střelí. Zaječel, ať mu dám okamžitě doklady. Po pravdě jsem odpověděl, že jedeme z natáčení, jsem v kostýmu a mám je vzadu v dodávce. Okamžitě zavolal kolegu z druhého vozu, kterému jsem zopakoval totéž. Řekl mi ať okamžitě vystoupím. Když jsem to udělal, vylezl ven oblečenej ve svém křiváku, přejel mě pohledem a posměšně prohlásil: "Z natáčení jo? To jste si hrál na Brichtu nebo co?" Řidič se zakousl do volantu, aby neřval smíchy a já se to snažil ustát s vážnou tváří, abych byl schopen mu nadiktovat své nacionále. Jen jsem prohodil, že Matonohu má na zadním sedadle a začal se chechtat až zpátky v autě..Chápu, že pro chlapce z vesnice, který zná jen husy v rybníce na návsi to možná bylo překvapivé, ale všeho moc škodí;-D

17 6
možnosti
MS

Příhoda je opravdu povedená, až na tu vaši nabubřelost a despekt k venkovanům. :-/ Rv

4 0
možnosti
PK

Dokud manažeři budou hodnotit jen podle čárkového systému/jinak to prostě neumí/ tak se nic nezmění.Policista prostě musí za směnu přines určitý počet pokut jinak je považován za lempla a projeví se to v hodnocení a to by se mohl upomáhat a uchranit.Tohle je prakticky jediný špunt na systému policie ale všude Vám ho zapřou.

11 0
možnosti
SH

Kolikpak těch plusů dali policisté?

0 0
možnosti
VN

Moje posledni zkusenost - jel sem po magistrale na motorce asi 100 (na 50ce), pri sjezdu na jizni spojku me zastavil Passat (prilitnul zezadu v zatacce s majakama). Policajti uplne v pohode, ze proc sem zastavoval, ze se mohli projet, a ze jim nevadi ze sem jel rychle ale ze mam 3 mesice propadlou STK. O tom jsem vedel, jen sem mel motorku 3 mesice v servisu a nestihl STK vyridit. To sem jim rekl a samozrejme se omlouval. Nechali me jet bez postihu. Druhy den sem si zaridil STK. Za 18 let co ridim mam takovych zazitku nekolik, kdy jim fakt neslo o to vybrat prachy (a kamose na D8 na moji motorce taky nechali bez postihu, zmerili mu 235km/h). Vzdy jsem ale zastavil a choval se jako s popelem na hlave. ;-) Cili ja si ani nestezuju, i kdyz je pravda, ze se tu hlidaji a postihuji banalni prestupky (napr. rychlost na zcela bezpecnych mistech) narozdil od tech skutecne zavaznych (ale ktere se hure dokazuji).

0 3
možnosti
Foto

Jsem opravdu překvapený, kolik je kladných zkušeností s policisty. Dospěl jsem tedy k závěru, že jezdím v jednom okrese a tudíš mě chytají stejní policisté, tak prostě narážím na ty samé blbce. Holt budu muset jezdit jinudy. odstěhovat se do okresu kde jsou hodní policisté;-)  . Děkuji všem za přízpěvky

2 0
možnosti
FV

Ale já s nimi také problém nemám, jsem holt ukecanej a komunikativní. Jenže mi jde o princip.

0 0
možnosti
Foto

P46a42v79e39l 93R43e20m41e88š

17. 12. 2013 21:47

dobrý den. přiznám se že mám s českými policisty jen dobré zkušenosti. nebudu psát o jednotlivých případech, ale vždy se ke mně chovali slušně a někdy opravdu jen upozornili a dalo se s nimi domluvit (bez obálek). ze zahraničí mohu porovnat jen německo (ač mám procestovanou Evropu i část USA ) máte pravdu, jsou příjemní, ale tvrdí, za přestupek se zaplatí, doprovodili mne až k bankomatu. Jinak si myslím, že je to jako u všech ostatních povolání. můžete narazit na blbce, stejně jako na příjemného člověka. A ještě jednu zkušenost, domluva bez pokuty je pro mne více zavazující než pokuta samotná. Nějak se ve mne probudí stud, že jsem porušil předpis. přeji hezký den

5 0
možnosti
FV

Ano, domluva pro mne má také větší morální význam, než pokuta o které vím, že na ni mají kvóty a jsou na nich osobně zainteresováni. Pokutě se budu bránit ne kvůli těm penězům, ale čistě z principu.

0 0
možnosti
AK

Já za svých cca 15 let za volantem žádné problémy se silničními hlídkami neměla. Asi dvakrát mě stavěli za jízdy a v obou případech mi sdělili, že mi nesvítí světlo, ať si to nechám spravit, za což jsem jim velmi upřímně poděkovala. A jednou při běžné silniční kontrole jsem jim spravila den, protože jsem převážela na zadním sedadle připoutaného skutečně velikého plyšového medvěda, většího než vedle sedící babička. Takže za mě dobrý, ale historek o buzerujících policajtech od svých známých jsem už také slyšela dost.

0 0
možnosti
FV

Všimněte si, že zde v diskuzi žádné problémy neměly převážně ženy a jeden osmdesátiletý důchodce ;-) Ale připojím se k Vám, já se také doposud dokázal vykecat z jakékoli kontroly a to jednou dokonce i po dvou pivech, která ze mne nutně musela táhnout (a opravdu na to nejsem hrdý), ale to jen díky mé vrozené komunikativnosti. Kolik lidí tohle "privilegium" má? Nemělo by to být spravedlivé pro všechny a bez těch háčků na které se nás policajti či strážníci snaží nachytat?

0 1
možnosti
AO

A84l28e37n11a 37O48u35z55k26á

17. 12. 2013 21:25

zajímavý pohled, díky :) nejvíc se mi líbila věta na konci, že né všichni jsou špatní, ale zas to kazí těm dobrým.. :) ;-)R^

2 0
možnosti
Foto

moje zkušenost pár let zpátky:

Změřili mě v obci Otěvěk asi 2km před obcí Trhového Sviny. Ve Svinech mě zastavili a prý jsem jel 62km/h. Byli nepříjemní, povýšení skoro až drzí. Dali mi pokutu 2000 Kč na místě. Peníze jsem neměl, dostal jsem složenku.

Za 2 dny telefonoval kdosi z policie v T.Svinech mé 60leté matce, jestli už jsem zaplatil pokutu (kde vzali její číslo, nevím, bydlí jinde). Ta jim dala můj telefon.

A šéf oddělení v T.Svinech mi zavolal, že se spletli a že mi mohou dát jen 1000Kč pokutu. Tak ať to neplatím a zajedu za nimi na oddělení. Tak jsem tam zajel a snažil se s nimi nějak domluvit. neuspěl jsem, zaplatil jsem 1000Kč. a dostal 2 body.

0 0
možnosti
FV

Udělal jste jednu zásadní chybu - souhlasil jste s přestupkem na místě ;-( S tím už nelze téměř nic dělat :-/

1 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.