Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zažila jsem velice slušné jednání policisty na větší vesnici, nesvítilo mi světlo, upozornil mě na to, jela jsem jen asi o 4 km dál k příbuzným a tam je servis, tak jsem popravdě řekla, že tam zajedu do servisu, že mi praskla už několikátá žárovka. Policista se choval slušně, nic špatného jsem nezažila. Nakonec to byla špatná baterie a oprava byla větší. Hodně mě povzbudilo chování policisty, že mě ničím netrápil, situaci pochopil a nechal mě dojet, byla zima a jela jsem v autě s dětmi.

0 0
možnosti
FV

No vidíte a já těsně (tzn. první den, kdy to začalo platit) po zavedení povinného (tehdy ještě jen zimního) svícení jel půjčeným Favoritem, který neměl automatické rozsvěcení na které jsem byl zvyklý z mého Subaru a sviňa policajt mne za to zkasíroval ;-€

0 0
možnosti
IJ

I24v83a20n 57J25i86r55e30š

17. 12. 2013 19:34

Krásné, ukázkové vyznání mladého, nevyzrálého, sebestředného chlapečka - typického to výtvoru 90. let. Co ho má kdo kontrolovat nebo vyžadovat dodržování pravidel, že?

5 6
možnosti
FV

Krásné, ukázkové vyznání etatisty, který by radostně za protektorátu udával Židy, protože na to tehdy byl zákon :-/

16 1
možnosti
FS

Rakušáci - v pohodě, asi nejlepší

Němci - striktní, komisní ale nebuzerující

Italové - buzerující, arogantní, hlavně poblíž hranic

Češi - NEJHORŠÍ

Dál jezdím jen občas.

PS: jde o mé zkušenosti, žádné zevšeobecňování, jasné? :-)

5 0
možnosti
JS

J56i39ř85í 60S33t35e79i91e28r

17. 12. 2013 19:09

Sledujete televizi, internet ? Každý den policie zachraňuje životy lidi s nasazením svých vlastních, jen za poslední týdny několik objasněných vražd, úspěšné pátrání po dětech, práce s bezdomovci a feťáky.

0 0
možnosti
FV

Já myslím, že zrovna borce z kriminálky autor nekritizoval už jen proto, že se s nimi člověk (naštěstí) běžně nesetkává ...

5 0
možnosti
JN

J31a24n 92N12o19v91á39k

17. 12. 2013 18:50

Jednou jsme jeli podvečer v Barceloně. U křižovatky nás zastavil policista, Naznačil at otevřeme okno (lekli jsme se co bude), on pak jen strčil hlavu dovnitř a rozsvítil nám světla, pak se usmál a zamával nám ... (totéž v podání zapšklé buzerující CZ policie by bylo klasické - pane řidiči, silniční kontrola a blabla, jste si vědom přestupku). A v tom je ten zásadní rozdíl ...

8 0
možnosti
Foto

je evidentní , že ve městě když v noci někdo nesvítí, že to nedělá asi schválně. policie by opravdu měla jen upozornit

4 0
možnosti
MK

M72i36l69a96n 88K59e88s52l

17. 12. 2013 18:43

Co není u nás ostudné?Ostudný je prezident,vláda,sněmovna,senát,soudnictví,pohřebnictví atd. atd.Proč by měla být policie výjimkou?Já však na policii nenadávám.Perfektně se zachovali,když se k nám vloupali.Velmi na mne zapůsobilo chování dvojice mladých policistů,když mne načapali na jízdu na červenou.Když jsem jim dal občanku a řidičák,tak se mne zeptali kolik mi je let.Odvětil jsem,že osmdesát.Jeden z nich se mne zeptal:povězte mi,kam ještě v osmdesáti člověk chvátá.Čučel jsem jako péro z dívanu a řeč mi došla.Jeden z nich se podíval do auta a řekl : Babička mrzne a nadává -jeďte.Měl pravdu-nadávala, čekala tučnou pokutu.Zmizl jsem jako pára nad hrncem.Za padesát let jezdění jsem dostal dvě pokuty,z toho jednu za propadlou občanku-teď jsem mohl dostat třetí.Ušetřil jsem peníze,ale více než úspora na mne zapůsobilo vystupování policistů.Šel jsem do sebe-vědomě nepáchám přestupky.

4 0
možnosti
FV

K Vám se vloupali policisté a Vy to považujete za perfektní chování? 8-o;-)

2 0
možnosti
OB

O62n18d12ř49e24j 74B52o59k

17. 12. 2013 18:42

A proto platí: s PČR se při kontrole nebavit!

Splnit jejich požadavky, cokoliv odmítnout řešit na místě a všechny domělé či skutečné přestupky směřovat do správního. Pokud na místě zaplatíte, již se nemáte jak bránit pokud později zjistíte, že jste pokutu dostali neoprávněně.

4 0
možnosti
Foto

ale co když potom budete muset zaplati 3000korun? dnes mají policisté kamery prý i na vestách.

0 0
možnosti
JB

Co se tyká té Ameriky tak to jste  mne dost šokoval. Jezdil jsem na Floridě dost dlouho , ale nezažil jsem žádnou kontrolu ani zastaveni. Tam je jasné , že dokuď jedete  bez problémů , tak Vás nikdo nezastaví , ale může Vás znervoznit jejich sledovací jízda za Vámi. Žádné zastavovani ani cestní kontroly tam nejsou , pouze při nějakém přestupku. [>-]

2 0
možnosti
Foto

asi moje dlouhé vlasy nedělali dobře :)

0 0
možnosti

No já nevim, osobně mam s českou policií jen dobré zkušenosti. Dokonce mi prošlo, když mě zastavili v noci a já u sebe neměl jedinej doklad. Vždycky jsem se k nim choval slušně a oni ke mně taky tak ...

1 0
možnosti
Foto

Je mozne, ze tento clanek jsem uz nekde cetla? ;-)

Cesti policiste maji svou povest i v zahranici ...

Kazdopadne ... karma! R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.