Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RK

Naprostá pravda. Už jsem taky něco sjel, né sice v USA, ale po projetí celé Evropy ( tedy západní ) kde, když už vidíte policajty, tak jen roli regulovčíků či rádců. Nikdy se mi venku nestalo, že by mě jen tak zastavili ....sotva přijedete do ČR, situace se velmi změní....buzerace, zbytečné kontroly a zdržování .........a trapné foukání

5 0
možnosti
RL

R63a63d47e17k 52L87u55k23á83š

17. 12. 2013 17:56

Co je na foukání trapného?

2 1
možnosti
MB

M33i48l94o79š 40B86é88m

17. 12. 2013 16:25

Právě proto vybírají dědu ve felicii, nebo mladou ženu ve starém renaultu, protože ví, že ti ani neví, že mají právo se bránit postihu v nějakém řízení. Ti poslušně zaplatí na místě a to ani potřebujou. Za dobu, co by vypisovali hlášení do správního stihnou zkásnout tak 3-4 hejly. 

Jinak mě docela překvapuje ta zkušenost s Amerikou. Myslel sem, že když tam mají ten svůj 4. dodatek, že tam sou v tom kontrolování dost omezení.

4 0
možnosti
Foto

ono jde asi i o to na koho narazíte a že jste cizinec. Dokonce jsme jednou měli problém s tím, že jsme seděli a koukali na lidi. policista nás slušně upozornil, že zírat na lidi se nesmí, že by si to mohl někdo brát jako sexuální obtěžování. No je to země plná překvapení. Já mám Ameriku rád. Ale mě se líbí všude

0 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.