Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

S rodicovskou dovolenou nema urad prace vubec nic spolecneho, mluvite asi o rodicovskem prispevku. Jeho vyse neni odstupnovana podle "bohatstvi", ale podle vyse vydelku. Je to proto, ze prispevek je castecnou nahradou za vypadek v prijmech behem pece o male dite a jiste uznate, ze by nebylo logicke, aby vypadek v prijmu pri platu 8000 cisteho byl statem nahrazovan ve vysi 11.500. Asi jako by nebylo logicke mit duchod vyssi nez plat. Podobne scestne mi pripada pocitani, kolik kdo stihne vycerpat pred narozenim dalsiho ditete. Kdyby si i lide, co nikdy nepracovali, mohli vybirat nejrychlejsi vyplaceni RP, motivovalo by to nejspis k permanentnimu cerstvemu rodicovstvi, coz u takovych lidi asi neni uplne zadouci.

PS: Deti mam 4, celou castku RP jsem vycerpala jen u toho posledniho, ale nenapadlo me se na to divat takhle.

19 0
možnosti
JD

Nechápu, jak tam ta Zajícová může sedět, když mezi standardní požadavky patří vstřícné a příjemné vystupování plus uživatelská znalost práce na PC, kam patří i schopnost poradit si se spadlým počítačem. Měl jste jí říct paní, proč nezavoláte techniky a stěžovat si na její jednání na vyšších místech. Je přes 600 tis.nezaměstnaných a mezi nimi se najdou i ti, kteří perfektně ovládají práci na PC a umí jednat s klienty k jejich spokojenosti.

AHA chápu Zajícová má známosti nebo dala úplatky.

1 1
možnosti
Foto

Jak už jsem řekl, je lepší s úředníkama být zadobře. Raději jsem potom jezdil na jinou pobočku jako ostatní.  Jinak paní má velice vlivného manžela :)

0 0
možnosti
MS

Nevím, nad čím se pozastavujete. Bohatá si klidně může vybrat rychlou variantu, protože ví, že jak skončí, půjde zařezávat a bude mít zase nadstandartní plat. A chudá? Když by jí byla povolena rychlejší varianta, co udělá? Pochopitelně zvolí nejvyšší platbu, v co nekratší době. Až má vybráno co udělá? Půjde škemrat. My nemáme žádný příjem, dávejte.

6 0
možnosti
Foto

tohle je hodně ošklivý přístup. myslím že je více případů pracujících žen od nevidím do nevidím na kasách , uklízečky, kanceláře, benzínky, které mají minimální plat a ne proto že by si to vybrali, ale proto že to takto zákon umožnuje. to že existují ,,socky" to by se mělo řešit se sockama a neměli by na to doplácet obyčejní pracovití lidé

3 0
možnosti
PP

To je šok, vrátit se domů, že... A s tím spadlým počítačem, já bych se zeptal, kam spadnul, jak spadnul, proč spadnul, a hlavně bych se zeptal, kdo její počítač servisuje (na to máte nárok podle zákona 106/1999) a do servisu bych podal stížnost, že jsou podle té paní neschopní, že jí to furt padá....

3 0
možnosti
JK

J29a47n 44K70o98ř55á47n

24. 1. 2014 15:03

Ten kdo víc před mateřskou přispěl, ten více čerpá, ne ? Co je na tom nelogického ? U důchodů je to tak taky.

6 4
možnosti
JF

J81a59n 72F71r62o30l90í95k

24. 1. 2014 15:40

Tak to není. Chudá nebo bohatá, dostanete stejně. Jen si můžete vybrat rozvrh plateb a ten je vázán k výši  výdělku. Takže chudší má menší možnost výběru, ale nikdo ho nekrátí v jeho dávkách. Jen ona sama pokud otěhotní dřív než vyčerpá dávky. Já bych mateřskou zrušil aby to bylo spravedlivé. Nikdo nic nedostane a není komu závidět. Že autore?

5 1
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.