Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

Výchova dítěte je největší investicí, jakou člověk ve svém životě může uskutečnit. Nic těžšího a zároveň hodnotnějšího a významnějšího neexistuje.

Proto všem milujícím rodičům R^

0 0
možnosti
Foto

krásná věta. Já dítě jako investici nikdy nebral. Jsou lidé, kteří před početím miminka dlouho plánují a počítají. Já nad tím nepřemýšlel . Až když jsem si četl ty nároky na peníze a nevěřil jsem tomu, tak jsem se rozhodl trochu počítat :)

0 0
možnosti
Foto

Popravdě musím říct, že mi nikdy nenapadlo spočítat, na kolik mi moje čtyři děti vyšly. Jedinej důvod, kdy jsem začala počítat byl, když si dcera teď dala přihlášku na VŠ. Ale i o to se nějak s jejím otcem poperem :-). Neříkám, že to je ukázka zodpovědnosti, ale kdyby člověk na děti nejprve šetřil, tak při dnešních cenách na dítě prostě nedosáhne...

0 0
možnosti
Foto

čtyři cipísci. To je už tým :)  R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 128
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2634x
Po složení maturitní zkoušky jsem nečekaně odcestoval ještě před předáním diplomu. Na cestách jsem zůstal 7 Let, navštívil jsem několik zemí, živil jsem se většinou v restauracích a barech jako číšník či barman, ale i jako řidič. Po narození mé dcery jsem se vrátil s rodinou zpět do Čech, kde jsem po dobu mateřské dovolené studoval finance a pracuji jako finanční poradce. Mým koníčkem je renovace domku a psaní. Pomocí blogu bych chtěl publikovat mé zkušenosti a příběhy.